12 Kasım 2007 Pazartesi

RÜZGAR

Bu gece rüzgâr vardı

Rüzgâr ise çok gençti

Saçlarımı bozmuyor

Bedenimi üşütmüyordu

Bu gece rüzgâr vardı

Aklım ise çok hovarda

Uzaklarda bir yerde

Kaybolmaya meyilli sürekli

Bu gece rüzgâr vardı

Rakım ise çok suluydu

Kaç duble içtim bilmiyorum

Yalnızlığım sek kaldı seninle

Bu gece rüzgâr vardı

İçimde otuz yaşın korkusu

Kaç yılım kaldı bilmiyorum

Neler yaşadım unuttuğum

Bu gece rüzgâr vardı

Ahmakıslatan eşliğinde

Sokak sokak yürümek istiyordum

Çıkmazlara kapıla kapıla

Bu gece rüzgâr vardı

Simsiyah gölgemin eşliğinde

Ne kadar benimdi bilmiyorum

Bildiklerime yakınamıyorum.

2 yorum:

Ayşe Marika Sağlam dedi ki...

"Bildiklerime yakınamıyorum."
eskimiş bir ses gibi kulaklarımda patladı bu cümle.unuttuğum ne varsa aklımdan hiç çıkmayanlar zaten.artık kayıtsızlığın,umarsız bir boşvermenin sesini duyduğum içindir belki; nerede çok şey anlatan bir cümle görsem,yankısında suskuma gömülüyorum

onur dedi ki...

bizi susturan, aklımızda soru işaretleri bırakan, bağırıp bağırıp sesimizi duyuramamak, beynimizde hep dolaşması kimsenin bilmediği şeylerin...